2. mars 2012

2 Kool 4 Scool


I dag hadde jeg og Mirjam fritime sammen. Hun stakk av med kameraet og ville også at jeg skulle vise meg fra min gode side på film. Den ser dere her. Piercingen min falt forresten ut i går så jeg hadde delen som skal være på innsiden på utsiden for at ikke hullet skulle gro igjen. Jeg så veldig smart ut med min svære kviselignendeting på naso.

Og om det er noen tvil i retningen om at jeg er et stilikon på skolen så se selv da!
Herlighet mann! Jeg er en fryd for øyet (lest med sarkastisk tonefall)

Men dere. Denne jenten her er bare så nydelig innside ut. Om dere kunne høre henne le.
Herlighet hun er så sjønn!

Så nå har jeg stappet i meg en porsjon med grøt, slasket meg litt og snart skal jeg ut og møte Anne Sofie før vi skal på nytt se The Mexanines! Gleder meg vilt! Anne Sofie har også bestilt sengeplass i Haxby og siden hun er så grådig når det kommer til dyne og ellers.. så blir det nok en søvnløs natt ja. Ha en god kveld dere!
PS: I går var det akkurat 6 måneder siden jeg satte mine ben på Engelsk jord. Tenk på det dere! wow! 

Ingen kommentarer: