18. mai 2012

Hurra for Norge!



17. mai started med at jeg var meget nedtrykt fordi jeg mindre enn noe annet ønsket å tilbringe dagen i England og å gå på skole. Jeg kom omsiders hjem fra skolen og møtte Anne Sofie. Jeg fortalte henne om hvor viktig 17. mai var for meg og at det derfor var utrolig vanskelig for meg å være her spesielt siden jeg allerede begynner å bli alvorlig klar for å reise hjem nå. Så vi bestemte oss for å gjøre noe med den triste sinnstemningen og vi tok å malte oss i rødt, hvitt og blått og dro så til Sainsburys for å kjøpe brownies.

Senere dro vi på Fulford Arms hvor det var norsk fest og norske flagg hvor enn du snudde deg. Folk klemte og ønsket til lykke med dagen og alle var i strålende humør. Etterpå gikk turen inn til byen igjen hvor vi hørte på fin akustisk musikk før jeg møtte Manuel som svingte meg rundt og gratulerte meg med dagen.
Har aldri vært så interessant før jeg. Folk kom bort og ville vite hvorfor jeg var malt i norske farger og da jeg forklarte dem at det var nasjonal dagen ble de like glade som jeg og sa "Happy Norway Day!" Ja. det var en fin dag selv om det manglet på marsipan kake, pølser og rømmegrøt. Men snart skal jeg hjem! Hurra!Hurra!Hurra!

Ingen kommentarer: