13. mai 2012

Visitors from far away


Paa torsdag fikk jeg besoek av to norske bananer og da var det jo min jobb aa guide de rundt og aa ta vare paa de saa de ikke ble bortfoert av yorkshire menn og lignende. Saa fredag morgen dro jeg Manuel opp og vi trasket av sted for aa vise disse to nordmennene hva York hadde aa by paa. Tok dem foerst paa The York Castle Museum. Alltid en hit.


 Manuel fant ut hvor han egentlig hoerer hjemme og bestemte seg for aa bli igjen. 
Senere paa kvelden maatte Manu jobbe saa da tok jeg Anne Sofie med meg og saa dro vi paa argentinsk resturant med far og bror og spiste god god mat. Veldig festlig! Etterpaa ble det live musikk og vi besoekte ogsaa Manuel paa jobb. Noe morsomere har jeg ikke opplevd paa lenge.
 Utrolig fint bilde av kjekkas paa tur. 
Vi bestemte oss for aa gaa opp i kirketaarnet. 267 trappetrinn.
Vi leker ikke liksom...
Bilde fra museumet. Er ikke helt sikker paa hva som skjer paa dette bildet for aa vaere aerlig.
De bestemte seg for aa ta seg en lur i museumets celler.
Og her er da det peneste paret i verden. Spesielt siden jeg er sminkeloes med krusehaar og han ser ut som en skogsmus. mjau.

Vi tok pappa og broder Oivind med paa andre spennende eventyr ogsaa men kameraet streiket saa det har jeg desverre ikke noen bilder paa og uten bilder saa kan dere jo tro at jeg lyver saa... jeg avslutter naa..
Jeg vil legge meg.
God natt!

Ingen kommentarer: