20. sep. 2014

hva skjer'a?

Hei hei! 
Denne uken har vært en av de lengste i mitt liv. Jeg tuller ikke! Får ikke sove så jeg står opp i 7 tiden og så er man å møter folk til langt på natt og man føler man må gjøre noe hver eneste sekund på dagen. Jeg har møtt mange folk og selv om jeg ikke har funnet så mange mennesker jeg tror jeg kommer til å bli venner med så har jeg det ganske fint. Ting ble mye bedre etter at Gina kom. Hun er bare så fantastisk. Jeg er stor fan. Jeg lurer mye på om jeg skal droppe det å ta tre år men heller bare ta ett og ta med meg studiepoengene jeg da vil få. Har også droppet kreativ skrivning så nå skal jeg bare studere engelsk literatur. Er veldig fornøyd med det. De to fagene var veldig like uansett så jeg tror ikke det blir så store forskjeller. Men nå skal jeg stikke ut en tur! Snakkes! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Write something new!