25. okt. 2014

Procrastinating

Hei folk og røvere! 
Nå er det en stund siden sist jeg skrev til dere gitt. Ikke at jeg tror det er noen andre enn Saher (jeg nevnte deg på bloggen så nå er du kjendis) som leser dette. Jeg skal egentlig skrive fremføring akkurat nå men jeg bestemte meg heller for å oppdatere bloggen. Siden sist har jeg egentlig ikke gjort så alt for mye å skryte av. Livet har gått litt opp og ned men jeg prøver å beholde roen og balansen så mye som mulig. I går stormet det ganske mye inni meg så da tok jeg meg en tur ut i Winchester og forvillet meg opp på en bakketopp hvor England tok pusten fra meg. 

 Etterpå gikk jeg hjem, spiste to poser med popcorn, masse is og så filmer på netflix. 
How sad am I?
Nå skal jeg fortsette å skrive på Othello presentasjonen min. Hvis jeg blir noe lunde ferdig med den i dag så blir jeg kjempe stolt av meg selv og får derfor lov å feire med en pils i kveld! 
Sjohoo! 

Vi preikast! 

Ingen kommentarer: