10. okt. 2014

You light a fire inside my heart

Hei! Nå begynner det å bli en stund siden jeg sist jeg skrev, og det er med god grunn altså! 
Jeg hadde Manuel på besøk i helgen og det var helt nydelig. Jeg viste han rundt i Winchester og vi dro på konsert og så James Vincent McMorrow I London. Det var helt fantastisk! Jeg kan ikke tro at jeg har sett han live og at jeg fikk gjøre det samme med Manuel. Den fyren der er fantastisk altså. 
 Her er Manuel og jeg på "the overground" i London! Manuel var i ekstase ettersom at han aldri hadde vært i den engelske hovedstaden før. 
Jeg spurte hva han ville se siden jeg hadde allerede vært i London 4 ganger før og sett mye av det typiske allerede. Valget stod mellom slottet og "black books" bokhandleren. Det ble selvsagt black books. Det var utrolig rart å se stedet hvor ynglingsserien min har sitt utgangspunkt. Nå føler jeg meg enda litt kulere enn før. 

Denne uken har jeg slitt med angst og har derfor ikke vært særlig aktiv på skolefronten men jeg har fine mennesker rundt meg som tar vare på meg og drar meg med på ting når jeg helst vil sitte inne og mygle alene. Jeg er veldig takknemlig for det. 
og til slutt vil jeg gjerne si: 
Jeg har Beatles mugge nå så jeg er offisielt kulest i verden. Sorry. 

Ingen kommentarer: